راهنمای ثبت نام در نمایشگاه
ثبت نام در نمایشگاه بین المللی پمپ، ولو، آب شیرین کن ها و صنایع وابسته به صورت اینترنتی می باشد، کلیه علاقمندان به حضور در نمایشگاه می بایست نسبت به انجام کامل مراحل ثبت نام و تکمیل مدارک طبق راهنمای ثبت نام به شرح زیر اقدام نمایند و یا فایل تصویری مربوطه را از طریق این لینک دانلود نمایید.
مراحل ثبت نام:
۱- ثبت نام اولیه: تمامی شرکت های علاقمند به ثبت نام در نمایشگاه جهت شروع ثبت نام ابتدا باید در سامانه ثبت نام عضو شوند.
جهت عضویت در سایت باید نوع عضویت خود را مشخص نمایید، عضویت به دو صورت حقیقی یا حقوقی می باشد در هر یک از دوبخش میبایست اطلاعات مورد نظر تکمیل گردد.
ثبتنام حقوقی: ثبت نام تمامی شرکت ها اعم از خصوصی و دولتی به صورت حقوقی میباشد.
ثبتنام حقیقی: صرفا جهت کارگاههای تولیدی، فروشگاهها و موارد مشابه می باشد که با استفاده از کد ملی مدیرعامل امکان پذیر می باشد.
خواهشمند است نسبت به کامل کردن تمامی بخش های ستاره دار اقدام نموده و زمینه فعالیت شرکت خود را در بخش آخر به درستی انتخاب نمایید.
خواهشمند است نسبت به کامل کردن تمامی بخش های ستاره دار اقدام نموده و زمینه فعالیت شرکت خود را در بخش آخر به درستی انتخاب نمایید.
پس از تکمیل فرم ثبت نام مشارکت کننده از طریق سامانه امکان ورود به پروفایل کاربری خود را دارد.
2- ارسال مدارک ثبت نام: زمانیکه وارد صفحه شخصی خود شدید اولین مرحله که ارسال مدارک پیش ثبت نام می باشد برای شما فعال شده است باتوجه به نوع عضویت مدارک خود را ارسال نمایید.
در صورتیکه به صورت شخص حقیقی عضو شده اید می بایست اسکن کارت ملی مدیرعامل و پروانه بهره برداری و همچنین صفحه آخر فرم قوانین و مقررات را مهر و امضا کرده و ارسال نمایید.
در صورتیکه به صورت شخص حقوقی عضو شده اید می بایست اسکن کارت اقتصادی (گواهی ارزش افزوده و یا روزنامه رسمی شرکت) و پروانه بهرهبرداری و همچنین صفحه آخر فرم قوانین و مقررات را مهر و امضا کرده و ارسال نمایید.
مهندسین مشاور و پیمانکاران میتوانند به جای پروانه بهره برداری نسبت به ارسال تصویر رتبه بندی معاونت نظارت راهبردی ریاست جمهوری (سازمان مدیریت و برنامه ریزی سابق ) اقدام نمایند.
پس از ارسال مدارک از طرف شما ایمیلی مبنی بر دریافت مدارک برای شما ارسال می گردد در این مرحله میبایست منتظر تائید مدارک ارسالی از سوی ستاد برگزاری نمایشگاه باشید.
در صورتیکه مدارک شما مشکلی نداشته باشد تائیدیه دریافت مدارک به ایمیل شما ارسال می گردد و در صورت مشکل داشتن مدارک ایمیلی مبنی بر عدم تائید مدارک ارسال می گردد و علت عدم تایید در متن ایمیل اعلام میشود که متناسب با آن میبایست نسبت به رفع مشکل مدارک اقدام نمایید.
3- سفارش غرفه و خدمات: پس از تائید مدارک از طرف ستاد برگزاری مرحله سفارش غرفه و خدمات فعال میگردد که در این مرحله شما می بایست نوع درخواست خود را انتخاب کرده و مراحل ثبت نام را گام به گام پیش رفته و گزینه های مربوطه را تکمیل نمایند در این مرحله سه نوع درخواست به شرح زیر می باشد:
درخواست ریالی: طبق قوانین نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب این نوع درخواست مربوط به تمامی شرکت های ایرانی از جمله تولیدکننده، مهندسین مشاور یا پیمانکار، واردکننده، سازندگان و ... میباشد و ثبت نام ریالی آنها از طرف ستاد مورد تایید قرار گرفته است.
درخواست ارزی: این نوع درخواست مربوط به شرکتهای خارجی می باشند.
سفارش غرفه می بایست مضربی از عدد ۳ باشد. حداقل متراژ سفارش غرفه ۱۲ متر مربع جهت داخل سالن (پیش ساخته و یا خودساز) و ۳۰ مترمربع جهت فضای باز می باشد.
پس از ثبت درخواست و سفارش غرفه می بایست منتظر تائید درخواستها از سوی ستاد برگزاری ظرف حداکثر دو روز کاری باشید.
در صورت درخواست غرفه با متراژ بالای 60 متر مربع، شرکت توسط ستاد برگزاری به جلسه جانمایی دعوت خواهد شد. جانمایی غرفه های زیر 6۰ مترمربع با توجه به اولویت زمان ثبت نام اولیه، زمان پرداخت هزینه و زمینه فعالیت شرکتها توسط ستاد اجرایی نمایشگاه انجام خواهد شد.
نکته 1:
غرفه های با تجهیزات منظور تجهیزات استاندارد شامل پارتیشن ساده نمایشگاهی، یک عدد میز، دو عدد صندلی ساده، موکت کف غرفه، نور و روشنایی، یک عدد خروجی برق و کتیبه سر درب غرفه میباشد.
غرفه های بدون تجهیزات (زمین خام) منظور فضای خام بدون داشتن هرگونه تجهیزات نمایشگاهی است. تجهیز غرفه به طور کامل بر عهده مشارکت کننده می باشد و شرکت هایی را شامل می شود که قصد غرفه سازی با پیمانکارها دارند.
غرفه های فضای باز هم مشابه غرفه بدون تجهیزات شامل هیچگونه غرفه سازی و پارتیشن نمی باشد و مشارکت کننده می بایست غرفه سازی را از طرق پیمانکار انجام دهد.
4- ویرایش سفارش غرفه و خدمات: در صورتیکه نیاز به ویرایش اطلاعات غرفه درخواستی باشد (از جمله تغییر در نوع غرفه سازی، متراژ و خدمات غرفه) می بایست از طریق درخواست ویرایش غرفه درخواست خود را ارسال نموده و پس از تائید توسط ستاد برگزاری می توانید نسبت به ویرایش غرفه خود اقدام نمایید.
5- پرداخت هزینه و ثبت اطلاعات پرداخت: پس از تائید درخواست سفارش غرفه از سوی ستاد برگزاری مرحله پیش فاکتور و پرداخت فعال می گردد. مشارکت کنندگان از بخش پیش فاکتور، میتوانند از جزئیات پیش فاکتور از جمله مبلغ و شماره حساب برگزارکننده مطلع گردیده و نسبت به واریز مبلغ مورد نظر اقدام نمایند. شایان ذکر است حداکثر زمان جهت واریز وجه 3 روز کاری از تاریخ تایید درخواست می باشد.
در بخش پرداخت می بایست اطلاعات فیش واریزی خود را در قسمت مربوطه وارد کرده، در هر دو باکس توضیحات عنوان پیشفاکتور برای مثال پیش فاکتور ریالی غرفه را درج نموده و تصویر فیش واریزی را بارگزاری نمایید. در صورت پرداخت هزینه به صورت اینترنتی می بایست تصویر سند پرداختی را در قسمت ثبت اطلاعات پرداخت سایت بارگذاری نموده و کد پیگیری را به درستی ثبت نمایید برای سایر موارد درخواستی مانند کد شعبه و یا سایر موارد از ۱۱۱۱ استفاده نمایید.
6- مدارک تکمیلی: در آخرین مرحله شرکت می بایست نسبت به ارسال مدارک تکمیلی اقدام نماید.
مدارک تکمیلی شامل موارد زیر میباشد:
عنوان کتیبه غرفه ( مخصوص غرفه های با تجهیزات) حداکثر ۳۰ کاراکتر جهت هر کتیبه فارسی و انگلیسی – صرفا نام شرکت
اطلاعات و اسامی جهت صدور کارت شناسایی مشارکت کنندگان (تصاویر افراد به صورت ۴*۳ عمودی، جهت آقایان بدون کراوات و خانم ها با حجاب کامل)
تکمیل و ارسال فرم حراست (صفحه دوم فرم حراست را مهر و امضا نموده و ارسال نمایید.)
درج اطلاعات در دایرکتوری، سی دی و سایت اختصاصی نمایشگاه (اطلاعات فارسی و انگلیسی شرکت می باشد. درج تمامی اطلاعات الزامی بوده و در صورت خالی بودن هر مورد خط تیره درج گردد. مدت زمان این بخش ۵ دقیقه می باشد. شرکت ها می بایست قبل از اقدام به تکمیل اطلاعات را آماده نمایند.)
7- اخذ مجوز غرفه سازی: انجام مراحل مربوط به اخذ مجوز غرفه سازی با توجه به فرم های موجود در سایت و در بازه زمانی اعلام شده ( مربوط به شرکت هایی که غرفه سازی دارند.) غرفه ساز می بایست از غرفه سازان مجاز نمایشگاه انتخاب گردد.
1- چنانچه بنا به هر دلیلی کمیته ارزی- ریالی شرکت نمایشگاه های بین المللی شهر آفتــــاب فضای نمایشگاهی در اختیار شرکت کننده را ارزی تشخیص دهد مشارکت کننده باید تمامی هزینه ها را تمام و کمال بر اساس تعرفه های ارزی حداکثر تـا 24 ساعت پس از ابلاغ کتبی ستاد برگزاری به مشارکت کننده، پرداخت نماید. در صورت جریمه شدن هزینه ریالی پرداختی ضبط و کلیه هزینه ها می بایست بر اساس تعرفه های ارزی پرداخت گردد.
2- با توجه به محدوديت هاي سالن ها از جهت انطباق با درخواست كلیه شركت كنندگان، کلیه حقوق مربوطه به جانمایی و واگذاری فضاهای نمایشگاهی شرکت ها منحصراً در اختیار ستاد برگزاری بوده و متقاضیان با امضا این مدرک هرگونه حقی را در این خصوص از خود سلب نموده و حق هیچگونه اعتراضی در این خصوص نخواهند داشت.
3-با توجه به مشخصات فنی سالن ها و نقشه های جانمایی، ستاد برگزاری مجاز به افزایش یا کاهش متراژ تا سقف 12 مترمربع می باشد بدیهی است در صورت افزایش متراژ، مشارکت کننده موظف به پرداخت وجه مازاد و در صورت کاهش متراژ، ستاد برگزاری نسبت به عودت وجه متقاضی پس از پایان نمایشگاه اقدام خواهد نمود.
4- با توجه به اینکه مسئولیت کامل جانمایی بر عهده ستاد برگزاری می باشد عدم قرارگیری در جای مناسب دلیل موجهی جهت عدم حضور یا فسخ درخواست نمی باشد بدیهی است ستاد صرفاً مطابق جدول صفحه دوازده به درخواست های کتبی در خصوص انصراف از حضور رسیدگی خواهد نمود.
5-چنانچه شرکت کننده تصمیم به فسخ قرارداد و عدم شرکت در نمایشگاه را داشته باشد طبق مقررات مندرج در صفحه ده همین قوانین و مقررات اقدام خواهد شد و مشارکت کننده حق هیچ گونه اعتراضی را ندارد.
6-کلیه حقوق مربوطه به جانمایی و واگذاری فضاهای نمایشگاهی کاملا در اختیار ستاد برگزاری می باشد و مشارکت کنندگان حق هیچگونه اعتراضی در این خصوص نخواهند داشت.
7-شرکت کننده های که تمایل به داشتن فضای خام برای غرفه سازی دارد می بایست تضامین ساخت غرفه، حسن انجام کار، تخلیه به موقع را طبق جدول مندرج در صفحه چهار قوانین و مقررات پرداخت نمایند. که در صورت بروز هرگونه خسارت از سوی مشارکت کننده، هزینه مربوطه از ضمانت سپرده شده کسر خواهد گردید.
8-معرفی پیمانکار به صورت کتبی و اخذ مجوزات لازم جهت ساخت غـــرفه از ستــاد برگزاری حداکثر تا تاریخ 20/06/1403 می باشد. بدیهی است به ازاء هر روز تأخیر در اخذ مجوزات لازم مبلغ 20,000,000 ريال جریمه تأخیر به شرکت مربوطه تعلق خواهد گرفت و این جرائم از محل تضامین دریافتی کسر خواهد شد.
9-تزئینات داخلی هرغرفه به عهده مشارکت کنندگان می باشد که باید با توجه به مسایل ایمنی ،محتوای مورد نمایشگاه و اجرایی با هماهنگی معاونت نمایشگاهی انجام شود.
10-مشارکت کننده موظف است نسبت به تهیه غذا نمایشگاه از داخل نمایشگاه به دلیل مسائل بهداشتی اقدام نموده و تهیه غذا از خارج سایت ممنوع میباشد.
11-پوشش خانم ها تحت هر عنوان (غرفه دار و متصدی مشارکت کننده) می بایست شامل: مقنعه و مانتوی کاملا اداری و متحدالشکل و با رعایت شرع و عرف اسلامی باشد. لذا استفاده از مانتوهای کوتاه، چسبان و بدن نما، شال و روسری و همچنین آرایش های خارج از عرف اکیدا ممنوع می باشد. در صورت عدم رعایت، از ورود فرد مذکور به نمایشگاه ممانعت به عمل می آید.
12- استفاده از پوشش و ظاهر نامناسب پرسنل مرد غرفه دار اعم از لباس و مدل های مو که خلاف شئونات اسلامی باشد ممنوع است. در صورت عدم رعایت، از ورود فرد مذکور به نمایشگاه ممانعت به عمل می آید.
13- بکارگیری هرگونه نیروی انسانی غیرمجاز نظیر اتباع خارجی،فاقد کارت پایان خدمت و سایر ممنوعیت های مقرر در قانون،مجاز نبوده و هرگونه عواقب ناشی از آن به عهده برگزارکننده می باشد.
14- در راستای خدمات و تسهیل به مشارکت کنندگان در امر صرفا" کالاهای دستی در روز اول نمایشگاه،غرفه داران کالاهای خود را ضمن حمل به پارکینگ ویژه غرفه داران، از درب تعیین شده با هماهنگی ستاد برگزاری انتقال میدهند.
15- جهت تسهیل تردد و پارک خودروی ناتوانان و معلولین مکانی، در بخش باغ ایرانی طبقه زیرین سالن ملل به این امر اختصاص داده شده است.
16- به منظور تسهیلات استاندارد خـــدمات نمایشگاهی،مســـیر تردد و ورود بازدیدکننــدگان و غـــرفه داران از مــترو به سالن های نمایشگاهی با شاتل پوشش داده میشود.
17- مشارکت کنندگان مجاز به واگذاری غرفه خود به دیگری اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی نیستند و هرگونه تغییر، تعویض غرفه و یا واگذاری محل تعیین شده به اشخاص حقیقی یا حقوقی دیگر ممنوع است .
18- هرگونه عملی که به صورت مستقیم یا غیرمستقیم به اعتبار شهر آفتاب لطمه وارد سازد، در پرونده نمایشگاهی مشارکت کننده درج می گردد و ستاد برگزاری می تواند حسب مورد، نسبت به تعطیلی غرفه خاطی، معرفی به مراجع ذیصلاح،اخذ جریمه معادل 50 % فضای غرفه و نیز ممانعت از حضور در سایر نمایشگاه های شهرآفتاب برای 3 دوره نمایشگاهی اقدام نماید.
19- مشارکت کنندگان باید در تهیه لیست کالاهای ارسالی یا عودتی، دقت و توجه کامل داشته باشند در صورت وقوع هرگونه پیشامدی تمام مسئولیت و عواقب ناشی از آن متوجه مشارکت کننده خواهد بود.
20- نظافت فضای عمومی به عهده مامورین نظافت نمایشگاه و نظافت داخل غرفه به عهده مشارکت کنندگان می باشد. غرفه داران باید در پایان هر روز زباله ها و ضایعات را در کیسه های پلاستیکی گذاشته و به منظور جمع آوری و نظافت در قسمت خارج غرفه قراردهند.
این شرکت با مطالعه تمامي موارد مندرج در این قوانین و مقررات ( کل 14 صفحه این سند )، ضمن قبول آن متعهد مي گردد کلیه قوانین و مقررات مذکور را رعایت و هرگونه عواقب ناشي از عدم رعایت قوانین و مقررات به عهده این شرکت مي باشيد و ستاد برگزاري هیج گونه مسئولیتي در این خصوص ندارد.